Представництво інтересів водіїв, Юридична допомога
отримуемо % з результату

ведіть перемовини наче ви профі
Телефонні перемовини
Уявіть реакцію страхового комісара, коли кліент звонить на гарячу лінію та ставить задачі професійною мовою
зустрічь з страховиками
Ситуація коли вже не будуть обманювати, як наче б то потрібно по закону , коли в страхового агента просто немаэ слів та заперечень.
представлення інтересів в суді
Бувають випадки по мало важливим справам коли адвокати наймати не рентабельно - тут на допомогу прийдем ми
вражайте свого ворога досвідом
Классна ситуація, коли страхова компанія отримує лист і розуміє що за справу взялись професіонали, їм робиться моторошно.
здивуйте професіоналізмом
спілкуємость за вас
та ситуація коли страховка розуміє, що вже вам програли
Коли ворог введений в оману, скористайся цим, щоб захопити його.
(Мао Цзедун)
Як діяти щоб забрати більше з страхової
Ми намагаємося не світиться взагалі. Якщо нам треба надання допомоги або отримати Відшкодування компенсації при каліцтво або смерті в ДТП ми діємо по тихому. Чи не показуємо свою компетентність. Наша початкова завдання отримати з страхової компанії більше ніж вони планували заплатити. Нарахувати вони можу так само як і ми, але ось як потім забрати гроші з страхової компанії в повній сумі? Страхові комісари знають що основна частина Авто адвокатів і авто юристів не компетентні в авто страхових справах, не кажучи вже про простий населенні. Коли рахується сума збитків – страхові компанії розуміють три градації ціни на вартість ремонту після дтп. Реальна ціна / максимально завішені / мінімальна. Страховка завжди платить мінімальну. Своїм людям, знайомим платить реальну. Хелпер подає суму до оплати максимальну. У підсумку ми з вами отримуємо реально. Різниця в процентному відношенні може бути 40%.
Як бистро отримати гроші після ДТП
Якщо ми вступаємо в переговори страхова компанія відразу розуміє що ми будемо битися за максимальну ціну і якщо вони подадуть мінімальну а суд буде на нашій строне – вони потрапляють на гроші. Тому в ситуаціях коли ми світло перед страховими компаніями і починаємо діяти в відкриту ми автоматично отримуємо середину або максимум.
Коли Хелпер дзвонить і задає правильні технічні питання -страхові розуміють серйозність питання і діють оперативно, вони вже бояться тягнути час і розуміють що прострочення страхової виплати може бути карна. Ми дійсно можемо на них впливати і забрати страхову суму після дтп робиться набагато простіше і швидше -коли ми відкрито ведемо переговри. Але таку формулу ми використовуємо коли беремося за роботу під ключ.





