Прийшов регрес від страхової компанії. Що робити?

15 причин регресу від страхових компаній

  1. Невчасно повідомили про страховий випадок.

  2. Повідомили не тим способом комунікації, який вимагає страховик

  3. З цілью економії вартості вказано не той сервісний центр в якому зареєстрований автомобіль  ВАРТІСТЬ страховки буде дешевше

  4. При страхуванні допустили помилки в формі

  5. Вказані страхові ризики не відповідають дійсності (таксі)

  6. За кермом був чоловік який не мав права використовувати автомобіль

  7. Ваш автомобіль не відповідав технічним нормам

  8. Водій винний в ДТП був в стані алкогольного або наркотичного сп’яніння

  9. Пряме врегулювання страхових суперечок (постраждалим виплатили, а з вас вимагають)

  10. Ви допустили грубе порушення правил дорожнього руху

  11. Вам доводять, що ви зробили умисний страховий випадок, страхове шахрайство

  12. Надали неправдиву інформацію про власність предмета страхування

  13. Страховий договір був оплачений не в повній мірі або взагалі прострочений на момент ДТП

  14. Якщо у компанії, в якій ви застраховані, на дату написання заяви була відкликана ліцензія

  15. Судова тяганина не зрозуміло хто винний, була обопільна вина, а після апеляції Вас суд визнав винними

Страхова компанія подала позив проти свого клієнта?

Чи потрібно взагалі сплачувати регрес?

Методів Боротьба з регресом багато. Всі смороду СКЛАДНІ та не Швидкі. Дуже часто страхова компанія не готова йти до суду, за браком потрібних документів або дійсних доказів.
Коли приходити Вимога про Сплату регрес ми починаємо собі поводити так само як страхова компанія від якої ми чекаємо коштів.
Перша Вимога Вчасно Написати Їм відповідь або Відклик до суду. Потім ми починаємо уточнюючими питаннями знущатись з співробітника Який веде цю справу. Якщо одразу проявити авто юридичну компетенцію в страхових питаннях – співробітник може просто загубити справу та не витрачати на нас час. 50% випадків так й відбувається.
1,2 правильних листів до страхової компанії – допомагають.

Якщо страхова компанія взялась по серйозному :

Інтерес до регресу залежить від суми.
Але якщо страхова компанія взялася за регресний позив по справжньому тоді наша допомога може бути в зменшенній сумі на яку подали регрес. Адже майже завжди сума НЕ відповідає дійсності й в суді її можливо легко зменшити або навіть спростувати. Ми знаємо точно, що регресні вимоги без авто адвоката самому не вирішити!

Бути винуватцем дорожньо-транспортної пригоди завжди неприємно, але юридична компанія на вашому боці може зробити процес більш зрозумілим та підтримати вас на кожному етапі. В нас великий досвід роботи з випадками регресу страхової компанії, тому ми знаємо, як допомогти вам уникнути непотрібних витрат.

Спочатку, важливо зрозуміти, що є регрес. Коли страхова компанія виплачує заставу за вас, вона може прагнути відшкодування цих коштів, якщо у вас є відповідальність за ДТП. Це відомо як регрес.

Для того, щоб уникнути регресу, перш за все, вам потрібно свідомо ставиться до процесу страхування авто. Ознайомитися з умовами свого страхового полісу – це перший крок до захисту від можливого регресу. У ваших документах повинні бути вказані випадки, при яких страхова компанія може звернутися з регресом.

При виникненні ДТП, важливо зібрати всю можливу інформацію про подію. Фотографії, відео, свідчення очевидців – все це може виявитися важливим в доказуванні фактів.

Важливо також знати, що регрес може бути запобігнутий, якщо винуватець відшкодує шкоду потерпілому при прямій угоді. Це означає, що якщо винуватець покриває кошти, які постраждалий втратив через аварію, страхова компанія не має права звертатися по регресу.

Якщо вас звинувачують у ДТП, скористайтеся нашими послугами на якнайранішому етапі. На наших професійних юристів можна покластися щодо надання вам кваліфікованої допомоги, розробки стратегії захисту та підтримки на всіх етапах процесу.

Як діяти, якщо страхова потерпілого пред’явила грошову вимогу Регрес?

Якщо ви отримали грошову вимогу від страхової компанії потерпілого в рамках регресу, вам необхідно діяти максимально розсудливо і компетентно. Нижче наведено основні рекомендації:

1. Збережіть спокій: Перш ніж щось відповісти або, ще гірше, погоджуватися на вимоги, упевніться, що ви розумієте всі деталі ситуації. Важливо не піддаватися емоціям і розуміти, що ви маєте права в цьому процесі.

2. Оцініть Вимогу: Розгляньте матеріали вимоги обережно і критично. Це включає в себе детальний розбір коштів, які вам претендують, належність доказової бази та законність самих вимог.

3. Зверніться до Вашого Адвоката: юридична компанія відразу ж повинна бути в курсу вашої ситуації. Кваліфіковані юристи допоможуть оцінити законність вимог компанії, розробити відповідь і захистити ваші інтереси в подальшому процесі.

4. Зверніться до Вашої Страхової: Повідомте свою страхову компанію про вимогу. Ваша страхова компанія може виконати свій договірний обов’язок та забезпечити вам захист.

5. Будьте Готовими до Переговорів: За багатьох обставин регресні вимоги починаються з високого рівня, але через процес переговорів можуть знизитися. Кваліфікований юрист буде великою допомогою в цьому процесі.

6. Розгляньте Всі Варіанти: Це може включати угоду про виплату, якщо така можливість є доцільною та шляхом до економії часу та коштів, чи навіть виклик регресу у суді, якщо вимоги є недоцільними або недобросовісними.

У кожному випадку, найкращим рішенням буде об’єднання з досвідченою юридичною командою, яка глибоко розуміє процеси регресу і зможе взяти на себе роль захисту ваших інтересів.